"Loading..."

Registreer je zaak.

Kriebelt het bij jou ook om terug aan de slag te gaan? Registreer je nu gratis en kom op een veilige manier weer in contact met je klanten.

Sneller geregistreerd dan je Cheers kan zeggen.

  • Registreer je op cheersfortheheroes.be om deel te nemen.
  • Vul het formulier in en bepaal de inhoud van jouw aperitiefbox (max. 2 boxen).
  • Wij verwerken je gegevens en creëren een link naar jouw persoonlijke webshop.
  • Start met verkopen!
Ik wil mijn zaak registreren

Cheers to the how.

Stap 1 registreren en communiceren

Registreren

Want goed begonnen is half gewonnen. Via het registratieformulier op onze website kan je eenvoudig inschrijven. Wees creatief in het samenstellen van jouw unieke aperitiefbox (max. 2 verschillende boxen per zaak). Wij creëren op basis van jouw gegevens een webshop waar mensen gemakkelijk kunnen bestellen en betalen.

Stap 2 Start met de verkoop

Communiceren

Communiceren is een kunst. En wij helpen jou een handje. Alle downloadbare communicatie vind je in ons inspiratiecenter. Ook leuk: maak een aantrekkelijke foto van jouw aperitiefbox en zet die op je social media kanalen met een link naar de webshop. Wij sturen je alvast een pakket met #CFTH stickers. Kleef ze gerust op je eigen verpakkingen en steek er enkele in de aperitiefbox.

Stap 3 contact met drankleveranciers

Starten met verkopen

Op vrijdag 1 mei 2020 gaan de webshops online. Dit is het moment waarop klanten kunnen bestellen! Op 6 mei 2020, 11 mei 2020 en 15 mei 2020 (telkens in de voormiddag) krijg je van ons een mail met een tussentijds overzicht van je bestellingen. De webshops sluiten op 14 mei 2020 om middernacht.

Stap 4 Bestelling klaarmaken

Bestellingen klaarmaken

Dit is het leuke gedeelte. Jij kan terug aan de slag! Stel je aperitiefboxen samen en maak hier een echte beleving van. Voeg bijvoorbeeld een leuke boodschap toe op een bierkaartje of maak een begeleidende brief. O ja, vergeet de #CFTH stickers niet! ;-)

Stap 5 Afhalen of levering

Levering

Alle bestellingen worden geleverd of afgehaald op 15 mei 2020 en 16 mei 2020 (ten laatste voor 18u). We raden aan om de aperitiefboxen zoveel mogelijk aan huis te leveren. Indien nodig kan je ook afhaalmomenten organiseren. Uiteraard moeten de regels rond social distancing te allen tijde gerespecteerd worden.

Stap 6 Cheers!

Cheers!

Bedankt voor je inzet. Nu heffen we samen het glas. Op al onze helden (waaronder jijzelf)!

FAQ voor de horeca.

Om deel te nemen, hoef je enkel ons online registratieformulier in te vullen. Dat vind je hier. Stel een originele aperitiefbox samen waarmee je jouw klanten wilt verwennen. Je kan maximum 2 verschillende boxen aanbieden. Daarna ontvang je van ons een persoonlijke link naar jouw webshop.
In deze tijden is het belangrijk en nuttig om positief in de aandacht te komen. Door deel te nemen aan #CheersForTheHeroes sta je opnieuw in the picture met je zaak. Het is de ideale gelegenheid om leuke content op je website en sociale media te verspreiden en een boost te geven aan je sales. Bovendien steunen we het goede doel en dragen we zo actief ons steentje bij aan een betere toekomst.
Tips en praktische info vind je op deze pagina.
Wees creatief! Een flesje wijn of champagne? Cocktails of mocktails? Of bied je liever een speciaal streekbiertje aan? You name it, the sky is the limit. Combineer je dranken met een hapje, dit kan gaan van een zakje chips tot een kaasplankje of een volwaardig mini-gerechtje. Heel belangrijk is dat wij weten hoeveel producten je aanbiedt per box, het volume van elk product en het soort product/de merknaam.. Beschrijf de inhoud van je aperitiefbox zo gedetailleerd mogelijk op het registratieformulier. Je hebt de mogelijkheid om max. 2 verschillende boxen aan te bieden. Enkele voorbeelden:

Voorbeeld 1:
Mijn aperitiefbox bestaat uit 2 verschillende cocktails en een portie nacho’s met salsa.
Ingeven op registratieformulier: 1 x Negroni (15cl) + 1 x Mojito (22cl) + 1 x portie nacho’s incl. salsa

Voorbeeld 2:
Mijn aperitiefbox bestaat uit 1 fles wijn en een kaasplankje.
Ingeven op registratieformulier: 1 x fles wijn (beschrijf de wijn) + 1 x kaasplankje

Voorbeeld 3:
Mijn aperitiefbox bestaat uit 4 streekbiertjes en een chipje.
Ingeven op registratieformulier: 2 x Gulden Spoor Blond bier (33cl) + 2 x Tripel Lefort bier (33cl) + 2 x zakje chips paprika
Je bepaalt volledig zelf de prijs van je aperitiefboxen. Hou er rekening mee dat de prijzen inclusief levering en verpakking zijn. Wij adviseren om een minimumbedrag van €15 per box te kiezen.
Na het correct invullen en verzenden van je gegevens, vragen we om een verificatiebetaling van een symbolische euro uit te voeren. Dit is verplicht om je zaak goed te keuren. Daarna maken we binnen 24 uur jouw webshop aan en zal je aan het online platform worden toegevoegd. Je ontvangt een bevestigingsmail met meer informatie.
Ja, de verkochte artikelen gelden als omzet. Dit heeft echter geen invloed op de overheidsmaatregelen rond omzetderving. Alle rechten tot uitkering blijven geldig.
Ja, dat is verplicht. Voorzie zoals gewoonlijk een kassaticket voor de eindconsument met een opsomming van de aangekochte producten. Ook de schenking van €3 aan #ClapAndAct moet vermeld staan op het ticket (deze €3 is vrij van BTW).
Het is niet de bedoeling om achteraf nog gegevens aan te passen. Mocht dit toch noodzakelijk zijn, gelieve contact op te nemen met ons via support@cheersfortheheroes.be.
De groothandelaars en leveranciers werden zoveel mogelijk per mail op de hoogte gebracht van de opzet van #CheersForTheHeroes. Is jouw leverancier toch niet op de hoogte? Verwijs deze dan graag door naar onze website www.cheersfortheheroes.be.
De registraties sluiten op 11 mei 2020 om middernacht. Na deze datum is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan de actie.
Na je registratie vragen we een verificatiebetaling uit te voeren van een symbolische euro. Verder is jouw deelname volledig gratis.
Deze betaling dient om je bankrekening te verifiëren. Wij controleren onder meer of het bankrekeningnummer overeenkomt met het bankrekeningnummer dat je hebt ingevoerd bij registratie en of de maatschappelijke naam van je onderneming overeenkomt met de handelsnaam. Het is mogelijk dat wij je contacteren om extra informatie te vragen mochten er bij bovenstaande controle bepaalde zaken niet kloppen.
Speciaal voor deze actie ontwikkelden we stickers met de hashtag #CheersForTheHeroes. Het is de bedoeling dat je de stickers in de aperitiefbox meegeeft aan de consumenten en dat zij die op hun glas of flesje kunnen kleven. Uiteraard kan je ze ook gebruiken om je eigen verpakkingen die extra #CFTH touch te geven. Nadat je jouw zaak hebt geregistreerd, sturen wij automatisch een pakket stickers op. Heb je stickers tekort? Neem contact op via support@cheersfortheheroes.be.
Alle bestellingen komen toe bij #CheersForTheHeroes. Wij bundelen de bestellingen en sturen je geregeld een overzicht. Je krijgt van ons een mail met een overzicht op 6 mei 2020, 11 mei 2020 en 15 mei 2020.
De aperitiefboxen worden geleverd of afgehaald op 15 mei 2020 en 16 mei 2020 (ten laatste om 18u). Wij adviseren om de aperitiefboxen zoveel mogelijk aan huis te leveren. Alle leveringen zijn sowieso binnen een straal van 5 kilometer rond jouw zaak. Optioneel kan je ook afhaalmomenten organiseren. Uiteraard moeten de regels rond social distancing te allen tijde gerespecteerd worden.
Ga naar www.facebook.com/profilepicframes en tik ‘Cheers For The Heroes’ in de zoekbalk. Selecteer ons kader in het menu en klik op ‘Als profielfoto gebruiken’ om de foto op te slaan.
Per aperitiefbox betaalt de consument een bijkomstig bedrag van €3 dat integraal wordt doorgestort naar #ClapAndAct, een initiatief dat de werking van de Belgische ziekenhuizen ondersteunt.
Je kan je zaak op elk moment uitschrijven van het platform én je bent tot niets verbonden. Om je uit te schrijven, neem contact op via support@cheersfortheheroes.be.
Er wordt zorgvuldig en veilig omgegaan met jouw persoonsgegevens. Meer informatie hierover vind je in onze privacy policy. Ook de gegevens van mensen die bij jou een aperitiefbox aankopen, worden enkel gebruikt ik het kader van deze actie.
Dat is geen probleem. Je kan per zaak een nieuw registratieformulier invullen. Let wel: voer voor elke registratie ook een aparte verificatiebetaling uit. Vervolgens maken we per zaak een nieuwe webshop aan.
Alle nodige informatie en richtlijnen kan je terugvinden via deze link. Was regelmatig je handen en hou voldoende afstand van andere personen (minstens 1,5 meter). Voor meer uitleg rond het coronavirus en de maatregelen genomen door de overheid, ga naar www.info-coronavirus.be.
Je kan ons steeds bereiken via support@cheersfortheheroes.be of stel je vraag onmiddellijk via de chatfunctie op onze Facebook-pagina.