"Loading..."

Bedankt!

Bedankt voor jouw registratie! Super dat jij je wilt inzetten voor #CheersForTheHeroes. Samen maken we er een waar succesverhaal van. Op deze pagina vind je heel wat praktische informatie en richtlijnen zodat jij zo snel mogelijk aan de slag kan, in alle veiligheid.

Heb je de verificatiebetaling al uitgevoerd?

Na het invullen van het formulier vragen we je om een verificatiebetaling uit te voeren van een symbolische euro. Enkel zo kunnen wij jouw zaak en rekeningnummer officieel registreren en toevoegen aan ons online bestelplatform. Hoe doe je dit? Snel en simpel!

Schrijf gewoon €1 over op het rekeningnummer BE51 0689 3741 1562 op naam van Cheers For The Heroes. Doe dit met hetzelfde rekeningnummer dat je hebt vermeld op het formulier en vergeet de volgende mededeling niet: "naam van je horecazaak + CFTH 2020". Welkom in ons team!

Next steps.

Alle binnenkomende bestellingen worden opgevolgd door #CheersForTheHeroes. Wij sturen je geregeld een update. Je mag een mail verwachten met een overzicht van de bestellingen op 6 mei 2020, 11 mei 2020 en 15 mei 2020 (telkens in de voormiddag). Alle aperitiefboxen worden geleverd of afgehaald op 15 mei 2020 en 16 mei 2020 volgens de tijdstippen die je hebt aangeduid in het registratieformulier. Let op: alle verkochte producten moeten geregistreerd worden in je kassasysteem. Voorzie zoals gewoonlijk een kassaticket voor de eindconsument met een overzicht van de aangekochte producten. Ook de schenking van €3 aan #ClapAndAct moet vermeld staan op het ticket. Deze €3 is vrij van BTW.

Werk je met levering?

Wij adviseren om de aperitiefboxen zoveel mogelijk aan huis te leveren. Zo garandeer je de social distancing optimaal. Alle leveringen zijn sowieso binnen een straal van 5 kilometer rond jouw zaak. Via de site www.routexl.be kun je jouw bezorgronde op efficiënte wijze indelen. Importeer de adressen, klik op ‘vind route’ en bewaar de route op jouw toestel. Tot 20 bestemmingen is de routeplanner gratis te gebruiken, daarna betaal je €5 en kun je tot 100 adressen importeren.

Werk je toch met afhaalmomenten?

Organiseer dit dan zodanig dat je groepen kunt vermijden. Werk met meerdere momenten en laat je klanten per mail of telefonisch weten wanneer zij hun aperitiefbox kunnen afhalen.

Uitbetaling

Je ontvangt het volledige bedrag van je verkochte artikelen ten laatste 2 weken na 16 mei 2020. Verkochte orders worden uitgekeerd via het rekeningnummer dat je bij registratie hebt opgegeven en waarmee je de verificatiebetaling hebt uitgevoerd. Dit rekeningnummer moet gekoppeld zijn aan je vennootschap. Wij van #CheersForTheHeroes bezorgen je een overzicht van het aantal verkochte artikelen en het bedrag dat je van ons ontvangt.

3 tips om je sales te boosten.

Deel de Facebookpagina van #CheersForTheHeroes op jouw eigen pagina en nodig vrienden uit om de pagina te volgen.

Pas de profielfoto van jouw Facebookpagina aan met ons kader. Uiteraard kunnen jij en je medewerkers dit ook doen op jullie persoonlijke profielpagina’s. Ga naar facebook.com/profilepicframes, tik ‘Cheers For The Heroes’ in bij zoeken en selecteer ons kader.

Maak alvast een foto van hoe jouw aperitiefbox er zal uitzien en deel dit op Facebook & Instagram. Vergeet ons niet te taggen, dan reposten wij dit met veel plezier.

cheersfortheheroes logo rond
cheersfortheheroes logo rond
cheersfortheheroes logo rond

Praktisch.

Verpakkingen

Enkele handige sites waar je terecht kan om verpakkingen te bestellen, snelle leveringstijden gegarandeerd:

Social distancing

Horecabedrijven mogen traiteurdiensten of levering aan huis aanbieden. Ter ondersteuning van deze ondernemingen, stelt het FAVV dat geen enkele aanvraag tot registratie van deze nieuwe activiteiten nodig is. Raadpleeg onderstaande links voor alle maatregelen rond social distancing en de algemene hygiënevoorschriften.